Aktiveringsrider
Logo
Du skal anvende vores primære logo i sort eller hvid, når du fortæller om partnerskabet.
Farver
FOREVER blå: #3C2F90
FOREVER rød: #F26E82
FOREVER beige: #EAD0BD
Storskærme
Specs
b: 832 x h: 1456 pixel
IMAG Screen
Undgå vigtige budskaber/grafik i kanten (10 px).
Format: Video (uden lyd), grafik eller billeder (MP4 eller PNG)
Video leveres som moviefiler (animation codec)
Max længde: 30 sekunder.
Timing: I loop under hele festival – vises to gange i timen.
Vises ikke mens artister spiller på scenen, men vil fortsat køre på modsatte scene.
Budskab
- Alle kreativer på storskærme skal udvikles specifikt til festivalen.
- Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.
Datoer
Senest den 26 maj: Materiale sendes til godkendelse hos FOREVER.
Senest den 28. maj: Feedback.
Senest den 30. maj: Endelige filer sendes.
Hegnsbannere
Specs
b: 339cm x h: 174cm
Budskab
- Alle hegnsbannere skal udvikles specifikt til festivalen.
- Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.
Datoer
Senest den 12. maj: Materiale sendes til godkendelse hos FOREVER.
Senest den 14. maj: Feedback.
Senest den 16. maj: Endelige filer sendes.
NB: FOREVER har mulighed for at trykke hegnsbannerne, hvor I selv afholder omkostningerne.
Ticket raffle: Billetter til FOREVER i eksterne konkurrencer
Hvis I som partner har rettigheder til at udlodde festivalbilletter i eksterne konkurrencer, skal materiale, budskab og kampagne altid forhåndsgodkendes af FOREVER.
OBS: Der skal tage forbehold for, at konkurrence-billetterne indgår i FOREVERs samlede kapacitet, og derfor kan gå udsolgt på lige vilkår med det samlede udbud af billetter.
Retningslinjer: Content creators
- Rettigheden til at skabe content på pladsen gælder ift. den pågældende virksomheds aktivering og den generelle stemning på pladsen.
- Der må under ingen omstændigheder optages artister – hverken lyd eller sceneskud langt fra.
- Den enkelte fotograf / content creator / influencer er selv ansvarlig for at indhente samtykke jf. gældende GDPR-lovgivning.
- Sidst men ikke mindst – husk det er en festival, hvor folk er for at have det sjovt – vis hensyn, når I er ude og lave content.